Glad tjej!

Åh har så mycket roligt att se fram emot de närmsta dagarna. Har bara en jobbdag kvar, sen har jag tre veckors underbar semester! Det firas imorgon kväll på strand med bästa tänkbara sällskap, härlig musik och gott att dricka. Sen på tisdag drar jag upp till syster och Stockholm, längtar. Kommer troligen vara där ända till söndag :)

Annars har min dag bestått av en lugn dag på jobbet, förstår att alla var och solade istället. Sen har jag bara lagat mat, avnjutit den goda tacopajen och lite choklad och kvällen fortsätter lugnt. Laddar för imorgon! Funderar på att ta en promenad i de fina vädret och sen ska jag avnjuta färsk ananas! Kan vara rätt skönt med en lugn lördag ibland, fast hade ju inte tackat nej till lite sällskap förstås :)


Mums..


Ha en fin kväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0