Bra fredag!

Skulle dokumentera min dag igår med bilder, men de gick inge vidare. Eftersom jag inte får in mina bilder från min iphone.. Någon som kan hjälpa mig?

Iallafall, igår låg jag utanför mig i solen i några timmar, sen blev de en powerwalk i ca 45 minuter. Otroligt skönt att röra på sig, men ville så gärna börja springa, men går inte för halsen just nu! Därefter bar det av till ljungbyholm för att avnjuta en underbart god grillmiddag och till efterrätt vattenmelon, mums. Sen fick jag hjälp av Mamma att sy upp min svarta nya klänning, så nu ska jag ha den imorgon på strand :) Avslutade kvällen med en film och mycket skratt. Så de var en bra fredag!


Tack för middagen och tack Mamma för hjälpen med klänningen. Ni är bäst!


Idag jobbar jag 11-16 och sen är de oplanerat, känns som en lugn kväll skulle passa in. Men vi får se vad det blir :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0