Trettondagen!

Idag är jag ledig, så skönt att få sova ut efter gårdagen. Hade iallafall en grymt bra onsdagskväll, började med förfest hos herrlin med trevligt folk och avslutade kvällen med en massa dans på harrys. Hade riktigt kul faktiskt!

Idag är jag inte så sliten som jag trodde, så snart ska jag sätta igång med storstädning, diskning, damning och dammsuga(blev ju ingen städning igår). Sen vid 16.30 hade jag tänkt träna på friskis och köra styrka/medel pass. Körde medel igår med sara och de var kul och detta blir ju mer styrka och de gillar jag! Får se om jag får med mig någon.


Den här magen ska jag få igen, magträning nästa!


Sen kanske jag ska äta med Mamma&Pappa senare också, får se hur vi hinner med det!

Men nu ska här bli rent och fint!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

tränar du gym eller gympapass?

2011-01-07 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0