Torsdag kväll!

Den här veckan går så segt, borde inte var helg nu. Kan vara den tråkigaste veckan på länge för mig och de beror på den jäkla förkylningen, tur är jag på bättringsvägen iallafall.

Idag har jag jobbat några timmar och Vi sänkte mängder med nya kläder till riktigt bra priser, och denna gången var det väldigt snygga grejer som är med på rean, så ta en tur förbi Cassels! :) Jag fyndade iallafall ett svart spetslinne på jobbet för 80 kr, nöjd och glad :) Tyvärr blev de ingen träning idag, vill verkligen träna men känner att de är bättre och vila o köra för fullt nästa vecka!


det var detta fina jag fyndade på jobbet idag, finns även i färgen kamel ;)


Efter jobbet blev det att handla på både netto och maxi, dessutom var jag inne på lindex och fyndade lite. Fyra par strumpor, ett par hjärtstrumpbyxor och ett läppstift för 60 kr sammanlagt, de kallar jag fynd! :)

Nu blir de matlagning: ska göra eget potatismos och panera min egen fisk. Ska bli riktigt gott!

Ha en fin torsdagskväll!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0