Slapparsanna!

Har börjat 2011 med två riktiga slappardagar!

Igår låg jag i min soffa o kollade film hela dagen och när kvällen kom fick jag sällskap av Mamma och Pappa med thaimat och min fjärde(!) film för dagen!
Idag så har jag slappat, men också varit på både siba, onoff, mediamarkt och elgiganten för att hitta en dvd eftersom min gick sönder igår. Till slut hittade vi en på maxi, haha! Vi var även på Hansa en snabbis och där hittade jag en fin tröja på rea på Cubus :)

Ikväll väntar bio med Maria och vi ska se svinalängorna, har hört att den ska vara hemsk, men bra så jag håller tummarna :)

Nu väntar diskhögen på mig, ha en fortsatt bra söndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0