Sjukling!

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Har knappt ingen röst, jätteont i halsen och täppt i näsan. Alltså värre än igår! såhär har min dag sett ut iallafall

- Vaknat upp utan röst och börjat grina lite för jag har så ont i min hals
- Jobbat (stod knappt inget i kassan pga rösten)
- Sänkt en massa varor
- Larmat och plockat upp nya varor
- Blivit kär i en svart kavaj på jobbet, problemet är att den kostar 799= dyrt:(
- Gått en runda på Hansa
- Tröstshoppat en jättefin klänning på Vero Moda (En marinblå med volanger för 130kronor bara!)
-
Missar träningen ikväll :( dumma hals

Så nu ska jag vila upp mig som min chef sa, ska kurera med broccolisoppan som blev över igår, massa te, nässpray och halstabletter. Är bara att hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon!


den här köpte jag idag, fast mörk/marin blå! Fin va?


Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0