Sååååå gooottt!

Har lagat en helt fantastiskt god kycklingwok med nudlar ikväll. Den slår fasen thai taste alltså :) Gjorde en blandning av nudlar, kyckling, bambuskott, broccoli, haricorts verts, paprika, morot, champinjoner och cashewnötter. MUMS! Lägger ut "receptet" senare kanske, om någon vill!

Annars så har jag jobbat och tränat idag, varit rätt sliten även om de inte blev sent igår. Det var så jäkla mycket folk att vi kom inte ens in. Stod i kö 1½ timme och när jag var längst fram så stängde dem den kön, kul?! njae, avslutade kvällen på corner och sen blev de sängen. Skönt att höra att de inte var så jäkla bra iallafall!

Imorgon är jag ledig. Vet inte när jag var ledig en fredag sist alltså! Men i vilket fall så har jag absolut noll planer imorgon förutom på kvällen då det är dags för derby mot färjestaden, så kul! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på handbollen!
Sanna

Kommentarer
Postat av: jeili

då ses vi!! :)

2011-01-20 @ 22:46:14
URL: http://jeili.se
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Allt bra med dig idag? =)

2011-01-21 @ 09:02:01
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0