Road trip!

Ja, idag tog jag bilen och Monzora och åkte på en liten roadtrip till växjö! Började på samarkand och avslutade i stan. En himla mysig dag blev det och mycket skratt. Jag fyndade ett par skor för 99 kr och sen köpte jag ett fint silvrigt halsband med turkosa detaljer på från bikbok! :)

Nu ligger jag i soffan helt död, känns lite småjobbigt att veta att det är beeptest ikväll på träningen, men de är bara att ta sig igenom det.

Förövrigt är jag riktigt sugen på utgång på onsdag, minns förra året då jag och stickan drog ut på trettondagsafton(en tisdag) och hade riktigt kul. Någon som är sugen på att hänga med? ;)


Nehe, bäst att piggna till lite!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske är på om jag blir frisk och om du kan erbjuda sovplats haha ;)

2011-01-03 @ 19:44:23
Postat av: Maja

Jag kanske är på om jag blir frisk och om du kan erbjuda sovplats haha ;)

2011-01-03 @ 19:45:14
Postat av: maria

så fint halsband, vill ha :)

2011-01-04 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0