Myssöndag!

Har haft en himla mysig dag med Mamma!

- Först var vi på loppisen i Folkets hus vid sandra. Var väldigt mycket folk faktiskt och jag fyndade två superfina halsband för 40 kronor sammanlagt, ska lägga in bilder sen tänkte jag.
- Därefter var vi på coop forum en sväng och där köpte jag två påslakan som också var billiga med leopardmönster. Riktigt häftiga :)
- Sen kollade vi in B-laget en sväng och dem vann med 5-0. Mycket bra!
- Sen åkte vi till stan och satte oss och åt sushi. Var riktigt gott faktiskt, blir bara bättre ju mer man äter det måste jag säga!
-Sen var vi till sist uppe på Vila en sväng och där fyndade jag en vit volangblus för 80 kr!

Nu sitter jag i Ljungbyholm hemma hos Mamma och ska faktiskt sova över här. Vi ska snart göra våfflor och bjuda på när pappa kommer hem, ska bli riktigt mumsigt :)

Just det, var och besökte Maria en sväng också. Hon åker ju iväg ut i världen i tre månader i morgon och jag känner verkligen att jag kommer sakna henne. Men ha det så himla bra, så ses vi snart igen :)

Återkommer med bilder senare!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0