Måndag!

Ny vecka och nya möjligheter. Idag är jag ledig, känns skönt efter en jobbhelg. Har bara lite smågrejer att göra, annars är det rätt så lugnt. Måste iallafall städa, för min lägenhet ser ut som ett bombnedslag! Sen ikväll är det dags för träning, wohooo!

Måste bara säga att jag har haft en grymt bra helg! Full av jobb, men hade en super bra lördagskväll. Var hos Maria, lagade tacos och sen blev de lite spel och snack med cissi och rebecca också. Avslutade kvällen på harrys med massa dans, riktigt kul var det! Den kvällen får jag elva länge på eftersom ni om en vecka försvinner ut i världen, i tre hela månader!!! Igår var en lugn dag med jobb och sen matlagning igår kväll. Gjorde en grymt god paj och kollade igenom Masterchef USA. Kanonhelg alltså!


Cissi, jag och Maria på nyår!


Ha en fin måndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0