Imorgon börjar mitt nya liv!

Efter att ha bakat två sorters muffins och ätit fyra(!) stycken så börjar mitt nya liv imorgon. Träningen sätts äntligen igång (efter att ha varit sjuk i en hel vecka) och så ska jag försöka att undvika onyttigt socker(lördag och helg räknas inte såklart) .Måste iallafall erkänna att muffinsen var sjuukt goda så jag kunde inte motstå dem och min ursäkt är att dem var så små haha ;)

Gjorde iallafall vanliga kladdmuffins med vit choklad i och även vita kladdmuffins och de sistnämna var magiska! :) Så testa det!


Annars har min helg var lugn och skön. Har bestått av lite jobb, myskväll med Marran och Cissi, Innebandy gånger två, lite shopping, lunch med mamma och bakning som sagt. Helt okej helg! Fyndade lite extra idag, två par söta spetstrosor för 15 kronor styck och en vinröd assymetrisk topp/klänning från MQ på 70% rea. Fint!

Imorgon väntar jobb 14-19 och sedan blir de äntligen lite innebandyträning!

Hoppas ni haft en bra helg!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0