Halsont och broccolisoppa!

Åhh, jag är så sur. Jag har fått rejält ont i halsen, och de gör ont när jag sväljer. Jag som tyckte jag klarat mig så bra genom att inte bli sjuk, men bara för de så kommer det. Jaja, de kan bara bli bättre.

Har haft en kanonhelg! Har jobbat hela helgen men de har varit kul, trots lite folk. Har iallafall fått ut mycket nya varor och ändrat om lite i butiken. Sen igår var jag på förfest med ett gäng tjejer hos Sara. Riktigt kul som vanligt! Sen skulle vi till harrys, men vi var för unga tyvärr så då blev de palace. Vilket var sådär, men de var kul att få dansa iallafall! :)

Nu ikväll har jag bara lagat broccolisoppa för min onda hals och den blev magiskt god! Nu plöjer jag igenom massa top model avsnitt och ska snart värma till en chailatte. varmt är bra för halsen sägs det ;)

Ha en fortsatt bra söndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0