Godmorgon fredag!

Idag är jag leeedig, himla skönt faktiskt :) planerna är inte så många. Åker nog en sväng till stan tror jag faktiskt, kanske skulle möta upp amanda en stund. Sen kanske mamma skulle komma in i eftermiddag och då följer jag med henne till hansa. Annars är jag väldigt laddad till kvällens match mot färjestaden, har inte spelat på över en månad!!

Inatt så drömde jag att min syster klippte mitt hår kort, som en page och jag var verkligen jätteledsen. Men nu funderade jag lite, tror ni de hade passat mig?


riktigt snyggt på gwyneth iallafall..


Ha en underbar fredag!!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Tror det hade varit jättesnyggt!!

2011-01-21 @ 17:04:24
URL: http://pourtoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0