Godmorgon 2011..

.. och godmorgon baksmällan! Men de var det helt klart värt. Hade det underbart kul under de sista timmarna och kunde inte firat in det nya året på ett bättre sätt!

Började kvällen igår med mingel och en aptitretare, sen blev det trerätters: räksoppa, potatisgratäng och fläskfilé och till sist marängsviss. Och emellan rätterna hade värdinnorna fixat lekar som vi körde. Jag hamnade i de bästa laget och vi vann såklart. Vinsten var små jägerflaskor och de blev nog en för mycket, haha. Sen fortsatte kvällen med vin, vänner och musik. Vid tolvslaget tog sig alla ut och champagnen öppnades, sen såg vi fina nyårsraketer och jag bara njöt!:) Efter att vi hade firat en massa så skulle jag ta mig vidare. Men kom visst bara så långt som till min lägenhet, där jag somnade med kläderna på! Härligt slut på 2010. Tack till värdinnorna, mina vänner och alla inblandade för en fantastisk kväll :)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske thaimat och bio? hoppas det, för de låter som en bra bakisdag :)

Hoppas ni också hade en bra kväll igår, nu ser vi fram emot vad 2011 har att erbjuda!
Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0