Det är inte sämre iallafall..

Känns lite bättre i halsen idag, men näsan rinner hela tiden. Så Maria du är inte ensam om de ;) Däremot har jag fått någon konstig hosta och jag känner bara att snart går droppen. Har varit inne på apoteket på hansa tre dagar i rad och hon börjar känna igen mig nu och idag sa hon "tycker synd om dig, hoppas det går över snart". Synd att hon inte har någon mirakelkur till mig?

Iallafall, har haft en kanondag på jobbet idag. Har fått ändra om och göra lite väggar och sånt kul. älskar det :)

Men nu ska jag hem till Mamma&Pappa i ljungbyholm och kurera mig. Ska äta varm korvgryta, fruktsallad och sen vid 22 ska jag äntligen få se filmen Precious, går på canal+!

Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0