Arg, frustrerad men ändå glad!

Arg för att älvstranden lyckades sätta 5-5 när de var 30 sekunder kvar av matchen, frustrerad över att de var så orättvist men jag är glad för att jag spelar i världens bästa lag!

Har som sagt varit i Göteborg o spelat idag och jag måste säga att vi gjorde en bra match, är bara så tråkigt att vi inte kunde få vinna den också, de var vi värda efter allt slit. Låg under med 3-0 efter tre minuter och gjorde en rejäl upphämtning och ledde med 5-4 tills klockan slog 19.38 något sånt. Sedan förlorade vi tyvärr i sudden. Var iallafall himla kul att spela, trots att jag fick ha min gamla klubba som sög, gjorde mitt bästa iallafall :) Så nu ser vi fram emot nästa match som vi ska vinna!

Nu blir de bums i säng. Sov inte en blund på hela bussresan så nu är jag riktigt trött!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0