Förlust!

Ledsen, besviken, arg, förvirrad. Ja många känslor och tankar far runt i huvudet. Vi förlorade ikväll med 10-7 vilket i princip betyder att de nu är kört.. Fick starta, men blev utbytt redan efter första perioden. Vet inte varför eftersom jag inte fick någon förklaring men jag har mina aningar. Jäkligt jobbigt iallafall att sitta bredvid och se när vi förlorar och inte kunna göra något åt det. 

Do you ever feel like a plastic bag,
drifting through the wind
wanting to start again?
Do you ever feel, feel so paper thin
like a house of cards,
one blow from caving in?
Do you ever feel already buried deep?
Six feet under screams but no one seems to hear a thing..


Åh den låten är så bra, och det är typ precis så jag känner med allting just nu. Men refrängen piggar upp en!

Nu ska jag försöka sova, de är en ny dag imorgon och det ska bli en bra dag har jag bestämt! :)
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0