Söndag

Hade en riktigt trevlig kväll igår med Monzora! Hamburgarna blev goda och lyckade om än väldigt små, min favorit gick vidare om än bara till andra chansen, godiset var gott men jag blev väldigt mätt. Tjejsnack och skratt behövdes iallafall.

Min favorit igår var Loreen, grymt bra röst och med en annorlunda/häftig låt, tror den skulle slå bra utomlands. Däremot tycker jag inte att Brolles låt var bra igår, hade det inte varit han som sjungit den så hade den aldrig gått vidare. De verkar vara så att man röstar på artisten och inte låten. Jaja, jag är nöjd över att Loreen gick vidare iallafall, om än bara till andra chansen!

Nehe nu ska jag iväg och jobba några timmar, ha en bra söndag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0