Packad och klar!

Seriöst vad var det där förut, busringning?? Ikväll har jag iallafall ätit hamburgare, kollat solsidan och ätit fruktsallad till efterrätt. Väskan är packad och imorgon kör jag vid 07.00. Börjar bli lite nervös i och med att jag inte känner någon direkt men de ska bli väldigt spännande, lärorikt och kul. Hoppas jag lär mig mycket och får inspiration på dessa två dagar som jag kan nyttja på jobbet sen :)

Jag ska som sagt till Kungsbacka och imorgon ska jag vara med en dekoratör för att se hur hon jobbar, sen blir de en natt på hotell och på tisdag är det dekorationsmöte med alla Cassels-dekoratörer. Blir en jobb-resa alltså :) Kommer hem igen på tisdag, så då hörs vi då.



Ha de fint allesammans!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul! Du kommer lära dej en massa bra tips ;-)

2011-02-14 @ 09:27:12
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0