Måndag och ny vecka!

Denna dag har bestått av jobb där jag organiserade lite på lagret och packade upp nya varor, så skönt att få fram nytt alltså. Sen har jag bara tagit det lugnt och laddat inför kvällens träning!

Måste bara berätta en grej. I fredags så skulle jag göra om butikens skyltfönster och detta gjorde jag och valde på "dam" sidan att ha beige, brunt, jeans och khakigrönt. Klädde en docka i gröna linnebyxor och till det en beige stickad tröja och i midjan ett brunt skärp. Blabla, men nu till själva grejen. Sen i lördags när jag sitter på min lunch och läser i tidningen chic så hittar jag den här bilden.. vad är oddsen? :)



Nu blir de iväg på träning!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0