Måndag och ny vecka!

Hade sovmorgon idag och började inte jobbet förrän vid klockan 12, riktigt skönt att få sova ut efter den härliga med långa helgen.

Vi var ju som sagt på västkusten och spelade två matcher. Trots att de blev två förluster så har de varit en riktigt bra helg. Buffér, hotellrum, en massa skratt och härliga människor! :)

Jobbet idag gick bra, vi organiserade rean ännu mer, så imorgon blir de en massa roligt att göra :) Blir jobb 12-17, sen tror jag att jag åker hem till ljungbyholm eftersom att jag är ledig på onsdag! Annars så har jag spenderat min måndagskväll i soffan eftersom vi inte hade någon träning idag. Med toast, Big brother och Pretty little liars.

Godnatt allesammans!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0