Kvällsinlägg..

Det är en trött Sanna som sitter och skriver nu. Funderar på att lägga mig och läsa ett tag innan jag somnar och så får det nog bli. Läste ut en bok igår som jag köpte i fredags och den var riktigt bra "en shopaholic i new york", ett tips för er som gillar tjejböcker. Nu hade jag tänkt läsa en bok jag fick i julklapp av Mamma&Pappa:)

Dagen har iallafall varit kanon och gått superfort. Mötet gick fint på jobbet och jag är väldigt förväntansfull! Sen gick jobbet väldigt fort så de var över fort, sen blev de handling på maxi och därefter en tvåtimmarsträning som faktiskt gick ganska fort :)

Imorgon är jag ledig igen, har ingen aning om vad jag ska hitta på. Börjar tröttna lite på att vara ledig, men sen jobbar jag ju fem dagar i sträck så får passa på att njuta imorgon!

Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0