Helt slut!

Har haft några intensiva dagar nu så jag är helt slut i kroppen och huvudet. Hjärnan har jobbat på högvarv hela tiden med en massa nya intryck :) Var ju två långa dagar i Göteborg och idag blev de en lite längre jobbdag. Men den blev himla bra. Gjorde om båda skyltfönstrena och började göra om dam-avdelningen på färg. Blev klar med första rummet och jag blev himla nöjd. Lite tråkigt blir det nu när jag är långledig fyra dagar och inte får hjälpa till med resten.. Men fick ju bidra med lite iallafall! :)

Ska dock bli skönt med lite ledigt nu, kan behövas känner jag. Åker ju till Göteborg på lördag igen (om jag nu får hänga med) med innebandyn för två matcher och då vill man vara på topp!

Missade tyvärr kvällens träning då jag jobbade till stängning och kände att jag inte skulle hinna träna mer än ca en halvtimme och då kändes det meningslöst. Så när jag kom hem blev de sveriges mästerkock och även göra en marinerng av kött till morgondagens middag..

Imorgon är jag ledig och då blir det träning iallafall. Sen på dagen så ska jag även på undersökning om jag kan göra ögonlaseroperation, spännande!! :)

Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0