En lyckad helg!

Ligger här i min soffa och degar. Den här helgen har tagit på mina krafter så jag är helt slut, blir till att sova tidigt ikväll tror jag. Måste säga att helgen har varit grym!

Jobb både igår och idag och de gick kanon, igår var de mycket folk och idag gjorde vi om lite och fick in lite nytt i butiken, alltid lika kul! Skönt att jag tog det lugnt igår på festen så jag ändå var hyffsat pigg idag, Bra Sanna!


Vad kan man säga om gårkvällen? Ja vi var ett 20-tal sköna brudar från laget som festade till det hos Sara och de var himla lyckat. Känns väl som att man inte riktigt hann prata med alla för tiden gick så sjukt fort. Men det var jättekul iallafall och sen avslutade jag kvällen på harrys med en massa dans!

Nu tänkte jag sätta på en film och ta mig en apelsin!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0