Bra tisdag!

Ja har varit en väldigt bra dag, eller iallafall eftermiddag/kväll!

Var på stan med stickan och tiden gick så fort så de blev ingen fika utan bara shopping istället. Jag skulle inte handla, men fick med mig en kort aprikosfärgad tröja från h&m och även en berlock till mitt thomas sabo armband(men de fick jag gratis pga av presentkort). Var iallafall himal trevligt, får snart göras om! :)


strand kom på tal idag, rekordtidigt att länga efter strand?


Sen var det möte på jobbet, började där efter sju och jag åkte inte därifrån förrän tjugo i tio. Ett bra möte med lite olika inslag. Och min kaka gick hem och var mycket god. För min del händer det spännande saker nu på jobbet och imorgon ska jag ha ett litet extra möte om detta med chefen. Intressant, spännande och riktigt kul!

Snart får det nog bli sängen. Hade en sån där hemsk sömnlös natt igen som spenderades till mesta del i badrummet :( Ät INTE keso som blivit gammal(kontrollera alltid innan), det är andra gången jag gör det och andra natten som varit hemsk. Hoppas jag kan sova lite bättre inatt :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0