Torsdag!

Nu har de börjat lugna ner sig lite på jobbet, men fortfarande är de mycket folk så de är kul! Idag gjorde jag om entrén lite och fick bort allt julpynt, blev lite mer festligt. Fick göra de bästa av de vi hade helt enkelt. Sen ikväll har jag tränat innebandy o jäklar vilken styrka, lär ha träningsvärk imorgon om man säger så, men kul var det!

Färgade ju håret mörkare igår och jag är grymt nöjd. Tack, Mamma du är bäst! De var några på träningen som såg det iaf så de var kul. Lite mindre kul dock är att jag har lite färgfläckar i hårbottnen, som sitter som sten o inte lär försvinna innan lördag, men vad gör de om hundra år?;)

Godnatt allihop:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0