2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började jobba som dekoratör utan erfaranhet, krockat med bilen(första och enda), skadat axeln allvarligt. Finns säkert mer, men kommer inte på något!

Har du några nyårslöften?

Jag vill inte ge nyårslöften, men jag brukar sätta upp mål som jag vill ska bli sanna. Jag vill börja plugga/flytta till Stockholm, träna och få mer muskler, må bra och resa utomlands!

någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, ingen nära vän

Vilka länder besökte du?

Förutom Sverige så är det bara Danmark, nästa år ska de bli mer Bättring Sanna!

Vad var din största framgång 2011?

Att jag blev dekoratör på jobbet. Att utan utbildning och bara ha visat att man vill så blev jag erbjuden tjänsten och chockad blev jag. Men jag utvecklas hela tiden och det är väldigt kul, ett jobb jag vill få utbildning i.

Största misstaget?

Inget stort misstag direkt utan bara mindre som man fått lite ångest för.

Bästa köpet?

Min Iphone, lätt!

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och åter igen kläder, finns inget stopp(eller jo, i min garderob)!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag blev dekoratör, innebandyn har gett mig massa glädje. Och såklart vänner och familj!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och.. Första delen av detta år(precis som förra året konstigt nog) var inte bra för min del, mådde dåligt och var bestämd att flytta, men de vände efter ett tag och sista delen har varit grym, på detta år.

Vad önskar du att du gjort mer?

Svårt att säga. Önskar att jag varit mer spontan och gjort impulsiva grejer, jag hade velat resa mer!


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Jag var ledig, städade lägenheten, tvättade, tränade och på kvällen var jag ute och åt med Mamma&Pappa och fick massa fina paket :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Oj, ännu svårare att förklara. Har en enkel klädstil. Enkelt är snyggt. Har börjat använda mer smycken och mer färg för att piffa till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0