Torsdag!

Detta inlägg tillägnar jag dig Jennica och jag ber om ursäkt för att jag bloggar för dåligt ;)

Men som sagt, har ingen direkt inspiration att skriva, men ska försöka :) Min dag har iallafall bestått av 8 timmars jobb. Var helt slut när jag skulle hem så skulle ta en kort powernap som blev en halvtimme, vaknade av att jag hade dreglat på kudden, haha. Men de var bara att klä om och tagga för löpträning med innebandyn. Intervaller på plan mark och i backe och de var tufft, men genomförbart och riktigt gutt efteråt :)

Nu är jag ledig två dagar och då väntar trevligheter. Några av syrrans vänner från Stockholm kommer på besök, så då ska jag hänga med dem. Blir bland annat strand och hoffmaestro imorgon kväll och grillfest på lördag.. Sen avslutar vi helgen med lite jobb och så sista strand. En grym helg framför mig alltså :)

Ville visa min nya blus jag köpte på jobbet idag, älskar färgen!

Är av märket Vila och kostar 249 :-, finns alltså på Cassels


Ha en fortsatt bra torsdagskväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0