Måndag och fullt upp!

Hade ställt klockan på nio och gick upp och åt frukost. Somnade sedan om två timmar och därefter blev det en sväng till friskis. Kändes så skönt att återigen träna de lilla muskler man har. Gillar gratisveckan! Därefter blev de lunch och sedan iväg till jobbet för att jobba 14-19 och jag höll på med sänkningar precis hela tiden så dagen gick fort. På rasten sprang jag in på skopunkten och blev kär i ett par skor och kunde inte motså dem :)

Nu sitter jag och tar de lugnt, har precis gjort matlåda till imorgon: Bulgur med kyckling, fetaost, champinjoner, avocado och soltorkade tomater :) Mums!


De var dessa skor jag köpte idag! Enkla, sköna och snygga som tusan!


Imorgon skulle jag varit ledig, men fick hoppa in och jobba 10-15, och de behövs för jag hann inte med det jag skulle idag. Sen imorgonkväll är det innebandyträning, längtar så!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0