Lever livet!

Just nu lever jag livet och jag älskar det. Man får helt enkelt passa på när man kan, så ikväll blir det fest igen :)

För igår var det förfest hos kära frida och sen Veronica Maggio på stortorget. Så jäkla bra, därefter krögers och sen ett sent besök på Conrads, sjukt goda våfflor blev jag bjuden på :)

Idag vaknade jag upp lite trött, men sen har jag haft en mysig dag, var på stan med Mamsen och shoppade o lunchade, sen mötte jag upp Maria och så satt vi i solen och snackade i två timmar. Skönt, varmt och välbehövligt. Nu tänkte jag ta en dusch, därefter blir de matlagning och sedan fix. Sedan blir de bort till Maria och dricka vin!

Ha en fin kväll i solen!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0