Härliga måndag!

Har haft en mysig ledig dag med Amanda. Vi har bland annat varit ute på en långpromenad, lagat jättegod mat, snackat en massor och även tagit en sväng till stan och en fika. Jag hittade ett par skinnbyxor på bikbok på halva priset, nöjd tjej :) Tack för en mysig dag min vän!

Nu ikväll har jag bara lagat mat, exotisk fläskfilé gryta och sen gjort hemmagjord musli. Den blev hur god som helst så nu längtar jag till morgondagens frukost ;)

Annars har jag haft en grym helg. I lördags drack jag först lite vin hos Maria, sen drog vi på förfest hos Anton och därefter krögers. Bjöd Pappa på en öl, medans mamma och jag delade på cidern ;) Avslutade kvällen på Konrads med livemusik! Sen igår var de en lugn dag, sedan bjöd jag cissi på tacopaj och sen kollade vi på bio. Bridesmaids och den var riktigt rolig. Se den, ni lär inte bli besvikna! :)


En bild på Majsen, Snöberg och så jag från i lördags!


Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0