Då var denna helgen slut!

Och oj vad fort den har gått, ska försöka mig på en sammanfattning!

I fredags var det dags för kräftskiva och det var en riktigt bra kväll/natt. Detta kommer i ett separat inlägg senare :) Men de var himla kul iallafall.
Sen i lördags körde jag tidigt eftersom jag skulle jobba 11-16 och på jobbet var de full fart. När jag slutade kom min skjuts och körde upp mig till Oskarshamn där det var dags för första träningsmatchen för i år och vi vann med 9-1, guutt som tusan! Sen när jag kom hem blev jag bjuden på finmiddag, lite vin, efterrätt och därefter blev de en film också, lugn och skön lördagskväll :)
Idag har jag jobbar 10-17, därefter handlade jag på city gross och sen cyklade jag hem, precis innan jag är hemma ringer mobilen och en trevlig tjej säger att hon hittat min plånbok. Shit, hela min kasse med alla mina grejer är borta. Fick min plånbok, men hon hade inte sett någon påse, hon hade bara hittat plånboken. Men jag cyklar tillbaka till hansa och tar samma väg hem, men hittar inte kassen. Då började jag bli ledsen, sur, arg.. Men till slut så när jag nästan är hemma så ligger min påse där, med allting i! Snacka om vilken tur jag hade? Iallafall, nu ikväll har jag bara ätit middag och vattenmelon. Känner mig lite sliten, hehe :)

Imorgon blir det att träna på friskis, gratis vecka ju och sedan jobb till stängning!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0