Biljakt!

Om jag hade kunnat gå tillbaka och ändra på en sak, så hade jag nu inte behövt gå på jakt. Men man kan inte tänka bakåt utan nu tänker vi framåt istället. Idag startade iallafall jag och Pappa min biljakt, för nu är jag sugen på att skaffa bil! Var rätt spänd idag när Pappa och jag skulle kolla in en bil. Allt verkade på topp och bilen var billig. Men blev desto mer besviken när jag såg den i verkligheten, massa rost och så lät den väldigt konstigt. Så jakten fortsätter!

Annars så har jag bara jobbat och tränat idag, provat ut ny klubba och jag tvivlade inte, utan körde på samma som förra året. Tur att den var snygg också ;)

Imorgon är det jobb 12-19 sen ska jag äntligen få träffa mina kära syster, har inte fått möjlighet till det idag tyvärr. Men de tar vi igen fort :) Ser dessutom ut som så att vi åker över till Öland med husvagnen på fredag till lördag, hihi. Liten familjetripp!


Lille familjen på Böda i somras..


Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0