Åska och blixt oväder!

Förlåt för att jag inte uppdaterat i helgen men har haft en grymt bra helg och inte varit i närheten av en dator. Har umgåtts med syster och hennes kompisar från Stockholm som var på besök. I fredags kan ha varit den sjukaste kvällen jag någonsin varit med om och de är en lång historia, men de var väldigt kul kan jag säga :) Sen i lördags blev de en väldigt lugn dag och kväll med lite grillning, kubb och plump. Väldigt trevligt sällskap gjorde dem dagarna :)

Sen igår var det sista strand och jag var nykter och körde. Hade faktiskt jättekul även om jag tröttnade lite tidigare än vanligt :) Men tack för i år strand, ni har gjort de bra!

Dagen min har bestått jobb, en massa tankar, en löprunda, matlagning och bara tagit de lugnt, nu har ett regnoväder med åska och blixt dragit över Kalmar så sitter och myser med en bok och lite vindruvor :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0