Yeah!

Provade på Afro-dans idag och de var faktiskt himla kul och man blev svettig som bara den. Trots att de var första gången för mig så tyckte jag att jag hängde på bra i koreografin, och man släppte verkligen loss till slut :) De gör jag nog om tror jag allt!

Imorgon är det onsdag och då väntar en fullspäckad dag. Vid 12.00 ska jag testa på skivstång för första gången(hoppas min träningsvärk är borta då) sen jobbar jag 14-19. Och då måste jag se till och få kläderna färdiga till modevisningen minsann. Det är spännande och roligt, men rätt svårt att få ihop fyra outfits som ändå passar ihop. Jaja, de löser sig :)

Åh det känns så bra i kroppen, jag har sökt utbildning till hösten nu, träningen på friskis är jättekul och jag har fått massa ny energi, så längtar faktiskt till jobbet imorgon!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0