Vilken lång dag!

+ : Körde skivstångspass för första gången och det var riktigt kul, känner redan nu att träningsvärken kommer bli jobbig imorgon. Men de gör jag lätt om nästa onsdag! Sen har jag fått komplimanger som värmde.
- : Har haft mycket och tänka på, de har inte riktigt gått min väg idag kan jag känna.

Min dag har iaf bestått av träning, jobb, överraskning, fix med modevisningen som inte gick bra och en god kvällsmiddag av bakad potatis och tonfiskröra! Imorgon är jag ledig och då ska jag till stan och fixa, laga hel kyckling i ugn för första gången, sen ska jag börja ordentligt på arbetsprovet, därefter på eftermiddagen kvällen ska jag till jobbet och fixa de sista med modevisningen och sen är det övning. Fullspäckad torsdag!



Livet består av val, det svåra är bara att välja rätt. Just nu kan jag bara göra det bästa jag kan, sen får vi se vad som händer och vilka val jag måste ta. Jag vet iallafall att hur de än blir kommer jag få en grym höst. Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0