Trötttt!

Jag är helt slut i huvudet idag känner jag, men nu är allt inför modevisningen fixat utom en outfit till mig. Den får jag ordna med imorgon när jag jobbar. Så de löser sig nog! Vi övade lite smått nu ikväll, men de är ju som förra gången så de går säkert bra!

Annars så har jag gjort det jag skulle idag och jag är nöjd och glad över mina inköp.


höga jeansshorts, bikbok 150 kr



Imorgon är det fredag och då väntar träning och sen jobb 14-19! Sen har jag ingen aning om vad som händer, har faktiskt inget planerat denna helgen alls förutom jobb. Någon som har någon idé på något roligt som händer? är ju alltid kul att ha något o se fram emot :)

Nu ska jag dippa morötter!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0