Söndagsbestyr

Vaknade när klockan ringde vid halv nio och ville helst av allt bara ligga kvar och sova några timmar till. Men de var bara att gå upp och åka iväg till jobbet. Gick förvånansvärt bra, även om de var lite väl lugnt :) Sen har jag bara tagit det lugnt och lagat middag. Lagade en ny rättt som jag hittade i tidningen hemmets journal, kyckling i sötsur sås med ris, riktigt gott var det. Nu blir de att kolla klart big brother och sen ska jag nog sova, är helt slut!

Annars så var gårkvällen supertrevlig. Monzora kom vid nio typ och sen bestod kvällen utav tjejsnack, vin och sen till slut dans på palace. Var längesen jag var där, men de var superkul och många man kände igen, skadar ju inte heller att man kom in på viplistan ;) Sen är jag nöjd över att jag gjorde ett bra val också till slut.

Ha en fin söndagskväll!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0