Sjuk

Ville inte riktigt inse det imorse när jag vaknade, men nu kallar jag mig sjuk. Fick sjukanmäla mig till jobbet och de känns inte alls kul. Men kroppen är inte i den form den brukar vara och känner mig väldigt trött hela tiden. Troligen har jag fått mig en släng av maginfluensa som går runt nu. Men de blir bara till att vila nu idag och imorgon(ledig) så jag är frisk till torsdag då de står jobb och sen stockholm på schemat..

Någon som har något tips på hur man kan må bättre eller vad kan man sysselsätta sig med? orkar inte så mycket mer än att kolla på tv, läsa och kolla på datorn liksom!


Nu ska jag sätta igång en film jag köpte på Maxi igår för 39kr, haha!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0