Onsdag!

Är ledig idag och de känns rätt skönt, får ytterligare en dag att vila upp mig på. Nu har iallafall illamåendet och magontet försvunnit och jag känner mig mycket piggare men nu har jag istället ont i halsen och är förkyld. Bättre det, för de kan jag ju åka till stockholm med ändå och de gör jag imorgon, åh så kul med en minisemester med familjen.


imorgon ses vi!


Eftersom jag inte är helt hundra så de blev ingen träning idag heller, hade planerat träning varje dag denna vecka innan jag åkte iväg, men så blev man sjuk istället. Känns så tråkigt när man väl kommit igång och tycker de är kul på friskis. Men de viktigaste är att man måste lyssna på kroppen, mår den inte bra så bör man vila!

Nu hade jag tänkt städa och diska upp lite här från de senaste dagarna, har ju inte orkat fixa något, utan har varit soffliggande i två dagar. Sen blir det nog en promenad för att hämta ut mina linser o få lite frisk luft, de var längesen!

Ha en fin onsdag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0