Nöjd och glad!

Efter många om och men så är jag så nöjd och glad. Cyklade in till stan och kollade in bikbok som hade halva priset och hittade mina älskade jeans i en storlek för liten, men jag köpte dem för jag tänkte att jag kan byta storlek inom en vecka. Bäst att passa på :) Sen cyklade jag hem och bytte till bilen och körde ut till bikbok på hansa. Där fanns dem inte ens ute i butik och när jag frågade så sa hon att dem inte fick sälja just den modellen idag, men eftersom jag köpt dem redan kunde jag byta storlek. Vilken tur jag hade, egentligen skulle dem inte vara på halva priset. Men nu har jag iaf mina jeans i rätt storlek, svarta och höga i midjan.


Inhandlade mig även ett par nya tajta höga jeansshorts, dem jag redan har är ljusare, lite slappare och mer slitna. Skönt att ha två att variera med:) Så fick både jeansen och shortsen för 400 :) Sen hittade jag även en annan grej på h&m ute på hansa som jag har velat ha länge men inte hittat någon perfekt förrän idag och de bästa var att den var på rea! visar senare :)

Nu lagar jag hel kyckling i ugn och magen kurrar, men en halvtimme till i ugnen så är den färdig, mums!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0