Godmorgon torsdag!

Sitter framför datorn nu och har precis ätit upp min favoritfrukost. Jag vaknade upp med träningsvärk, speciellt i ben och rumpa så kan knappt gå men de känns bara gutt, då vet man att träningen tog :) Snart ska jag fixa i ordning mig och klä på mig lite kläder och dra till stan. Ska kolla in Bikbok som har halva priset på allt i butiken, kolla in om ett halsband har kommit in på h&m och sen ska jag till elkedjan och kolla på lampor.

Det är de här halsbandet jag vill ha, visst är det fint? hoppas det finns inne i butik idag:)

Ha en härlig och solig torsdag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 12:22:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0