Glad tjej!

Oj, blev visst en veckas uppehåll från bloggen. Kan ha haft världens bästa vecka trots att måndagen var en riktigt turbulent dag, men det är historia. Nu ska jag se framåt!

Bästa veckan:
- Jag har iallafall hunnit med att besöka syster med familjen och där blev de shopping, vapiano, fotboll, teater, thaimat, vampire lounge, Studentdisco i gymnastiksal, frukostbuffé, strosat runt på söder och myst i solen!
- Sen var jag måndag - onsdag i växjö och jobbade och hjälpte till att hänga om i den butiken. Sov alltså på hotell två nätter och de var en superfin restaurang också. Hade tre kanondagar där jag lärde mig massor
- Utgång igår på volym med Monzora, träffade elin och vi snackade massa minnen, Hade en grymt rolig kväll/natt!


Sen idag blev jag befodrad. Idag blev de oficiellt att jag är Cassels dekoratör. Wihoo, känns oerhört häftigt och de ska bli spännande och se hur det går och hur jag klarar av det. Glad är jag :)

De måste ju firas.. Någon som vill hjälpa till o fira och gå ut i helgen?
Sanna

Kommentarer
Postat av: Jeili

Grattis Sanna! Himla kul för dig!!! Glad påsk på dig också!

2011-04-22 @ 08:43:18
URL: http://www.jeili.se
Postat av: stickan

Kul damen! Grattis grattis o en glad påsk

2011-04-22 @ 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0