Fredag!

Idag är det fredag, jobbar ju hela helgen så känns inget speciellt mer än att de snart är lördag och då blir de valborgsfirande, de ser jag fram emot! :)

Dagens schema är jobb 12-17, ska iväg och hjälpa till med Modevisning för PRO tror jag det är. Dem ska ha våra kläder så vi ska hjälpa till lite. Sen efter jobbet blir de en runda kring systemet och sen hem och laga god fredagsmiddag. Kanske blir krögers med amanda, men vi får se hur vi båda mår. Jag är ju inte helt pigg ännu och väntar hellre till lördag isåfall :)

Hade hoppats att jag kände mig bättre idag så jag kunde köra på gymmet, eftersom mitt måndagskort går ut imorgon. Men sånt är livet, hälsan före!



Ha en fin fredag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0