En bra dag helt enkelt!

Jag känner mig så glad o nöjd såhär på kvällskvisten denna måndag. Denna dag har fört med sig mycket bra tycker jag. Har äntligen bestämt vilka utbildningar jag ska söka till hösten och i vilken ordning, jag har tränat och varit duktig på friskis, lagat god tacogratäng med tacorester och ja, de känns bra helt enkelt!

Måste bara säga att jag är så glad att jag tog både gym och pass nu på friskis denna månaden. Jag som inte är så förtjust i löpband o crosstrainer så är t.ex. Medelpass perfekta som uppvärmning, och sen köra styrka efter på gymmet. Det är mitt nya sätt helt enkelt! Jag tycker faktiskt det är kul med dem här gympapassen, de är mycket folk i en härlig blandning, bra musik och lite hopp och dans! Ja, nu ska jag verkligen försöka testa lite olika pass så de ser jag fram emot, imorgon ska jag testa afrodans hade jag tänkt :)

Imorgon är jag ledig och då väntar tvätt-, pluggfix- och tränar- dag.
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0