Dum-Sanna!

Igår bokade jag in mig på ett skivstångspass till ikväll, trodde jag.. idag när jag gå in för att kolla så det står kvar, visar det sig att man måste anmäla sig först och de gjorde ju inte jag, så nu är jag inte bokad där, kan inte boka förrän imorgon :( typiskt, jag som var så sugen på att testa på skivstång.. Men såg att de är ett pass vid 12 på onsdag och de blir perfekt, så får se till o boka de imorgon.. Så idag blir det ett enkelt Medel-pass vid fem istället och sen styrka på gymmet, ja så får de bli!


åh, längtar efter sommar, strand, vin och jordgubbar.. mmm!


Nu ska jag se till o städa min lägenhet utan och innan, se om de finns tvätt-tid till imorgon och därefter kolla utbildningar igen, mindre än två veckor kvar till anmälan är slut så måste bestämma mig!

Ha en fin måndag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0