Är helt slut!

Jag som hade planerat min dag i minsta detalj blev inte alls som tänkt. Hade en riktigt hemsk natt och sov knappt en blund och när jag vaknade mådde jag inte alls bra. Men jag stack till jobbet ändå och de gick helt okej även om jag inte var på topp. Sen handlade jag lite eftersom de var tomt i kylen och nu sitter jag här och är helt slut. Min nacke och rygg ömmar och jag vill bara ligga ner. Sjuk, de är de sista jag vill bli så jag ska vila hela kvällen och fick alltså hoppa träningen jag tänkt. Usch mår inte bra alltså.

Tycker synd om mig själv och hade gärna haft någon här för att passa upp på mig, men inte de. Nu ska jag vila bort viruset och hoppas på att de blir bättre!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0