Äntligen fredag!

Gud vad tiden går fort, redan fredag och helg. Fast för min del så betyder det inte ledighet utan jag jobbar både lördag och söndag. Fast imorgon så är det ju modevisning, så blir inte för mycket jobb kanske. Kom gärna och kolla, klockan 11.00 eller 14.00 är det modevisning, och det är jag, Mamma, min bror och Monica som ska gå för Cassels! :)

Dagens planer är träning på friskis, kör nog ett medelpass idag vid 12, har nämligen en jäkla träningsvärk fortfarande så blir skönt att röra på sig ordentligt istället för bara gymmet. Sen är det jobb 14-19 och sen om Mamma mår bra blir det nog en god middag och sen hyra film. Dem har ju öppnat Hemmakväll i Kalmar, wihoo!

Ha en fin fredag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0