Torsdagskväll!

Har precis kollat in idol och favoriterna ikväll är Olle och Freja. Jag tycker gamlingen geir är riktigt duktig men han är redan artist (har värsta hemsidan och sådär) lite orättvist tycker jag, så han får inte gå vidare! Annars har jag bara tränat, beställt från H&M och lagat spagetti med köttfärsås ikväll, mumsigt var det.

Nu måste jag skynda mig, pappa kommer o hämtar mig om en halvtimme så då måste jag vara färdigpackad. Ska hem idag och sova hemma för imorgon bär det av till skåne tidigt. Ska göra något otroligt jobbigt, ser alltså inte fram emot morgondagen. Men vi har varandra, sån tur är!

För övrigt vann vi igår mot Ingelstad med 5-3, otroligt skönt och viktigt.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering och imorgon blir det inte heller någon. Tar igen det i helgen!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0