Storm!

För den som inte varit ute har missat att de verkligen är höst nu. Riktigt skitväder och de blåser hur mycket som helst. Blåste nästan bort idag när jag gick till stan och bussen. Puh, på med varmare kläder helt enkelt!

Dagen har annars gått fort. Är lite besviken på "putsningen" dock, de tog typ tre minuter eller ngt, haha. Men hon tog bort lite där fram iallafall. Sen blev de en stor chailatte innan jag tog bussen till jobbet. Därute var de lugnt så de var väldigt chill idag. Fick höra jättefina ord från en dam som jag hjälpte med både jeans och kofta. De var dessutom hennes födelsedag. Blir så glad när man gör en annan människa glad!

Träningen sen gick faktiskt super och var riktigt rolig, så nu är det bara att tagga match på onsdag :)

Imorgon ska jag träffa amanda på stan för lite shopping och fika/lunch. Ska köpa hårfärg bland annat. Sen måste jag försöka komma ut till city gross och handla. De är extrapris både på blandfärs, kassler och torsk. Precis det behöver jag ;)

Ber om ursäkt för tråkiga inlägg idag, men är ju ledig imorgon så ska försöka göra de lite roligare då :) Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0